1000:onde inlägget!

Tjenixen!

Litet jubileum, ja eller vad man ska kalla det för något! 1000:onde inlägget här i bloggen idag. Kul va?

Har precis käkat middag & kommit hem från dansen. Dagen har flytit på underbart och efter en ganska så seg morgon blev dagen riktigt bra! Det kommer bli kaos på uppvisningen vi har med dansskolan btw, haha! Alla ska springa fram och tillbaks och byta och hipp som happ! Men om det funkar, så blir det nog riktigt bra ;)
Dansen i skolan var lika rolig som vanligt! & likaså teatern och ensemblen. Och jag förstår nog matten! Ska faktiskt sätta mig med den nu, ska plugga nu i veckan. Så hoppas jag att det räcker att plugga måndag, tisdag onsdag och torsdag nästa vecka på samhällkunskapen ;p Jej plugghäst! =D

Jag hoppas att ni har haft värsta fantastiska dagen! =)
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sandra,17

Yeeey ! .. ;)

2008-04-07 @ 19:31:09
URL: http://karlstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0