Träning & shopping

Nu har vi varit och shoppat allt, eller nästan allt som behövs tills på lördag. Det enda som saknas är det röda trikå tyget. :)
Det blev ganska mycket saker, men det kommer kännas så konstigt att gå runt i sporttopp och tights bara! Haha, och så ska vi dansa i det! Fast ja, kanske inte konstigare än dräkten man har när man tävlar i gymnastik. Haha :D

Vi hade lossas tävling idag på träningen, och vi fick jätte bra kritik! Och det trodde jag verkligen inte, så jag är jätte förvånad! .. och glad självklart! :) Så det känns lite bättre nu inför tävlingen än vad det gjorde förra helgen, då jag fick blackout! Men nu sitter dansen! Men jag har lagt märke till att jag inte vågar ta ut mig riktigt, för att det känns som om något ska gå av eller lossna i knät. /; Måste kolla upp vad det är förnågot, för det gör så läskigt ont. Och jag är rädd att det ska pajja, så jag tar inte ut mig, för det gör ont.. sådär undermedvetet. /; ih, men det löser sig nog!
Nu gäller det att börja ladda inför lördag!

Snart ska jag duscha och sedan ska mitt hår bli kapat! Eller ja, klippt! (; Hej å hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0