Träning hela långa dagen!

Hola!
Sitter här och har ont i mina fötter, i mitt finger och är trött. Fast, jag mår bra ändå! :) Jag och Carro råkade slå till varandra rakt på fingrarna när vi hade nävarna knutna, så nu är mitt pekfinger blått! Men ändå.
Det känns skönt med dansen nu iallafall, den verkar sitta! Nu gäller det bara att kunna ta ut varenda lilla rörelse till 110%, och okej.. det är mycket lättare sagt än gjort!

Skriver mer senare, för nu väntar maten! Och jag är vrålhungrig! Banankram

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

Hellu :D
kunde du rekomendera mig till den dära fotto grejen ?:D skulle va as kul :) Juste, på måndag
då hinner vi inte hem imellan för vi slutar halv 4 å ska ses kl 5 igen. Vill du gå å käka med mig på donken då?:D

2007-09-08 @ 20:57:56
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0