Träning & favoritgodis

Åh, kom precis hem från dansträningen. Det känns riktigt bra nu! Dansen sitter och vi fick mycket beröm för både koreografin och utförande! Riktigt skönt känns det. Även fast vi inte körde lika hårt idag, för jag mår ärligt talat inge vidare!
Fick skjuts till Spånga och där köpte vi frukt, eftersom jag hade glömt.. och även mitt favoritgodis "Truly Juicy", det är så himlans gott! ÄLSKAR DET. av någon konstig anledning :)
Det är tävling nu, om precis en liten pytte vecka! DET ÄR JU SNART. Jag börjar bli lite små nervös, och det kommer inte kännas som på riktigt imorgon när vi ska köpa till våra tävlings kläder. Shit vad kul det ska bli! :)

Nu ska jag vänta tills jag får mat,  för jag är jätte hungri! Men de är ju borta på hockey, så det dröjer nog ett tag till! Ska nog ta mig en bulle, så jag kan stå mig ett tag till. (a)

Ha en mysig lördag! Kram

 

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

Ni var jätte duktiga :) hoppas de går bra på tävlingen!
haha, usch ja gillar inte alls de där godiset ;p tycker de smakar gummi, hahah :D smaken är som baken, delad ^^ :D juste har duvetvem varit inne på duvetvad (AB)? haha ;P

2007-09-15 @ 19:09:34
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Niccie

Åh tack. ^^ jag hoppas också det! jag börjar bli nervös nu!
haha! Jag äääälskar det godiset! Alla jag har smakat tycker jag supermycket om! Av någon anledning :D hah. :D

2007-09-20 @ 16:57:45
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0