Torsdag

Good morning!
Det känns som om jag kommer missa väldigt mycket i skolan, men jag mådde inte så super igår. Så det blev ingen skola idag heller! Som tur är, är idag den första dagen på veckan jag missat som vi har teoretiska ämnen där jag faktiskt kommer att missa en del! Skönt.. även fast jag helst inte vill missa något alls! Ska försöka gå imorgon, för jag klarar nog av det.. även fast jag är trött och seg och knappt kan tänka vad 1+1 är. ;/
Så idag måste jag göra matteläxan, gjorde bara samhällskunskapsläxan igår. Skit jobbigt var det! Kunde inte koncentrera mig, haha.

Imorgon ska jag och Carro iallafall träna lite sista gången innan tävlingen på lördag. Har inte riktigt fattat att jag faktiskt ska ha min första tävling på lördag! Shit, kommer vara jätte nervös!
Det köptes rött trikåglansgrejs tyg igår till våra tävlingskläder, och imorgon ska dom sys! åh det känns så overkligt. Men roligt! iih, det pirrar i magen. ^^

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0