Söndag

Hallelåja!
Ischenbischen vad ont det gör överallt! Jag har till och med träningsvärk i nackmusklerna! Hur ofta får man det? Och det känns som om jag har fått en rak höger på käken, så den är alldeles öm. Men jag minns inte om jag råkade slå i mig, eller få ett slag igår. haha! Men det är ju såhär det ska kännas, man ska vara helt mördbultad. För om man inte skulle vara det, så skulle man inte ha tagit ut sig riktigt ordentligt!
Men jag har varit så glad idag, och haft ganska gott om energi ändå så att träningen idag i 1h 30 minuter var en baggis! Och när jag och Carro tittade i tävlingspärmen för att se om vi hade fått en prick, såg vi att vi båda hade fått varsin prick i singel (och i par)! Vilket innebär att det behövs en liten prick till innan vi är i silver i både singel och i pardisco!!!!!!!!!!!! JAG ÄR SÅ GLAD
Efter träningen kom jag på mig själv att jag är så dum i skallbenet att jag har glömt min nedrans matteläxa som jag skulle göra tills imorgon, i min samhällskunskap bok! AAAAHH.. Nu kommer jag antagligen få IG på den läxan, BARA för att jag har körtelfeber och knappt kan räkna ut vad 1+1 är OCH så har smartot glömt matteläxan i skolan! Asså grattis säger jag bara. - Frustration :S

För övrigt så har vi på dansen bildat en grupp också, så nu ska vi dansa gruppdisco. Det är när mellan 3-7 dansare dansar i formationer. Skitskoj! Så nu på tävlingarna blir det tre stycken tävlingsmoment! SÅ KUL. Vi får se vad vår grupp ska heta för fräckt, haha. Men det får vi väl se när vi träffas nästa helg eller något sådant! Kul ska det iallafall bli! Längtar redan till nästa tävling, det är så himla roligt att det inte finns något som är bättre!

Nu ska jag gå ner och käka lite plommon som jag och E-lain gick över och plockade från grannen. Smaskens!

Have it good! Ny vecka imorgon, JIPPEJ. Varför måste tiden gå så fort? Iih.. Dans på eftermiddagen (supermångatusentals jippiiiiiiiiiiiiiie)

Krambabian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0