Smoothie

Nu har jag presterat mitt idag! Har varit på en lektion, danslektionen där jag inte gjorde speciellt mycket. Men jag ville inte missa något eftersom det var en viktig lektion, så jag gick dit även om jag kände mig helt sänkt. Muhaha.
Var så trött när jag kom hem, så jag gjorde en smoothie. Första gången jag har gjort en själv faktiskt! Skiit god blev den. Med vanilj yoghurt, frusna bär och en halv banan! :) Mums.
Idag ska jag baaara dega och träffa Millis en stundsing! Ska kolla på favoritprogrammet ikväll också. Imorgon och på onsdag måste jag också göra lite matte.. annars kommer jag hamna så långt efter! Rooooligt..

Näe, nu är jag så mätt att jag spricker! haha! men kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0