Skoldagen

Ärligt talat har jag inte haft någon ork idag alls, det har varit ganska jobbigt att vara i skolan. Och jag verkade inte vara den enda som var trött, för koncentrationen på (speciellt samhällskunskapen) vad väldigt.. eh låg! haha
Vi skickade lite lappar hela klassen runt och skickade konstiga bilder med bluetooth! Och jag och Åsa försökte även skicka lite bilder med bluetooth i matsalen, men det gick åt skogen! Haha, för det var massa dummisar som nekade att ta emot när jag skickade. Elakt!
Men ensemblen var kul!
Jag älskar vår lärares verison av "Let it be", jag bara ääälskar den låten numera! Så underbar att sjunga. Tihi

 
Åsa ligger ner & kikar på mobilen! Vi alla älskar samhällskunskaaaap, därför skickar vi lappar om vilken lunch det är idag!
 
Nyfikna musikalare kikar på mobilen på samhällskunskaplektionen (Åsa & Sophia) FY vad vidrigt maten såg ut! Det var den bilden vi försökte skicka till alla 11 st som hade bluetooth på i matsalen, men ingen accepterade :(

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

thihi :D haha, de var en rolig lektion eftersom vi gjorde de till det :D

2007-09-15 @ 11:45:58
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Niccie

Haha, ja det blev ju det tillslut! :D

2007-09-20 @ 16:58:27
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0