Skolan - datoranvändning

Sitter och lyssnar på vår datorkunskaplärare nu, snacka om att han är knasig. Haha.. jah, men det behöver vi inte skriva mer om..
Igår blev en mysig dag iallafall, även fast jag hade tagit fel på tiden som vi hade dansträning. Men, idag är det iallafall träning. Och jag och C ska börja med vår pardans! Det ska bli kul, och det kommer bli väldigt mycket träning nu innan vår första tävling i Eskilstuna. Dansen ska ju sitta som berget!
Kommer hem sent idag, slutar om några minuter och efter det ska jag ta mig till dansskolan och då är det dans till ungefär 17.20, och efter det kära vänner.. Kommer jag hem! Åkte hemifrån åtta imorse, kommer hem vid sex. Och så kommer det vara varje måndag! Men det är det  värt, för jag får dansa! Det absolut roligaste som finns!

Näej, nu slutar vi om några minuter bara! Uppdaterar bloggen senare ikväll, då jag slänger in några rader! Hoppas ni har och får en kalasfin dag, kramelikrambanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0