Sjukt tråkig lista

Vad blir ditt namn baklänges:

Nicole=Elocin

Har du gjort en snöängel i år?

Jag minns inte!

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Det vet jag inte!

Har du platt eller lockigt hår?

Neither, vågigt!
Vad gör du när det regnar?

Har ont i huvudet och försöker uppskatta hur mysigt det egentligen är! 

Har en dröm gått i uppfyllelse?

JA :D

Vad har du för startsida på Internet?

http://nicole.blogg.se (hihi)

Vem ringde du senast?

Elin!

Har du haft vattenkoppor?

Ja, när vi va på semester till Mallorca när jag var liten! Skit kul! inte
Har du någon gång testat karate?


Vilken mobilsignal har du?

The way I are - Timbaland
Minimorötter eller pommes frites?
Minimorötter, annars dör min mage långsamt!
Första sporten du gick på:

Ehm, det var nog fotboll!

Vad längtar du mest till just nu?

Tills nästa danstävling!
Vilken tv-serie är bäst?

Jag absolut äälskar OC..
Kan du gå ner i spagat?

Hihi, aa ():)

Höga eller låga strumpor?

It depends

Vad är du mest rädd för i hela världen?

Att någon jag älskar dör..
Har du varit kär i en kändis?

Ja lite grann, fast inte sådär fjolligt mega kär!

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Ja, fast baksidan på min mjölk har ingenting som går att läsa :(
Röd, grön, blå eller gul mjölk?

Helst vit..
Vad har du för färg på ditt påslakan just nu?

gröna

Vad ska du döpa dina barn till?

Jag vet faktiskt inte..
Sol eller snö?

SOOOL!

Bikini eller baddräkt?

Bikini 

Snyggaste läraren?

Öhm, jag vet inte faktiskt...
Är du mörkrädd?

Nja..
Riktig gran eller plastgran?

utan en riktig gran är det ingen jul!
Tänt eller släckt när du ska sova?

släckt

Godaste drickan till frukost:

Juice, eller te :)
Senaste lästa bok:

Harry potter
Vem kramade du senast?

Pappa

Vill du bli president?

Hah, nej jag känner ingen dragningskraft åt det yrket ;) alls .. haha
Har du spelat kille i en teater?

Ja! haha
Duscha eller bada?

Beror på, men båda är ju härligt :)

Kan du ditt mobilnummer utantill?

faktiskt!
Har du gråtit i skolan någon gång?

Ja det har jag, tihi
Hur tar du dig till skolan?

Tunnelbana, bil och så går jag!
Har du någonsin sminkat dig som en punkare?

Ja :D
Sjunger du på toan/i duschen?

haha, jäs ;D
Är du höjdrädd?

Nääe
Vilket land vill du åka till?

USA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad var det senaste som fick dig att skratta?

Vad minns jag inte, men det var Åsa! haha
Vad tänker du göra nu?

Sitta kvar här lite till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0