Panik!

Dansen ska vara klar tills på SÖNDAG! SÖNDAG! OCH VI HAR INTE BÖRJAT. Nej, jag är inte alls stressad. Haha! ..No kidding.. >.<
Men, det kan vara bra också.. För då får vi två veckor på oss att arbeta ihop så att vi ser likadana ut när vi dansar, men ändå! Iih, typ sex dagar? Eller vad är det? fem?

Inte helt oförstårligt kommer mycket av veckan gå åt att dansa. På onsdag, fredag, lördag och söndag ska lyckas sätta ihop vår pardans så den blir färdig! Sedan är det bara att köra och slita och gnata på de dansstegen tills tävlingen den 22 september! 10 timmar dans i veckan, släng dig i väggen! Som det ser ut nu kommer det bli mycket mer än så! Åtminstonde de kommande tre veckorna.

Skoldagen idag var iallafall väldigt skön, perfekt start på skolveckan med dans och teater. Så himla skönt! Efter det hade vi matte och ensemble. Ensemblen var också skit kul! Sjöng tre olika låtar i kano, askul! På klasstiden efter ensemblen fick vi våra (hemska) ID-kort, så vi kan gå in och ut genom alla sjuttiotvåtusenfemhundraåttioelva dörrarna som skolan har! Haha, jag ser ut som om min mun är sne, och som om jag inte vet om jag ska skratta eller gråta! Men ja, det är väl liksom lite så att man ska se ut som ett fån på ID-kort och sånna kort. Och jag bröt inte trenden kan jag säga!

Imorgon är det skolveckans skönaste dag! Bara estetämnen, idrott dans teater och sedan slutar vi! Så imorgon blir det "mjukiskläder/träningskläder" hela dagen, för hela slanten! Mysigt. Ganska skönt att ha en sån dag! :)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0