Onsdag

Mätt och belåten. Idag har varit en knasig dag, och mycket har hänt!
Dagens roligaste var sånglektionen när jag övade duetten med Åsa! Vi ska tydligen sjunga upp den för klassen nästa vecka! :S Galet, för vi är inte alls färdiga. Men ja! Och danslektionen med våran underbara blues-jazz kombination. I swear I löv it.
Dagens tråkigaste var att Evelina ska sluta i vår klass, kommer sakna dig Evelina! Men det är bra att du gör det som du vill och känner för! Och jag hoppas att du kommer få det skit skoj!
Efter skolan hoppade jag hemåt och åt ett SUPERGOTT äpple och drack latte. Nu har jag precis käkat middag och snart ska jag duscha innan det är idol och grey's anatomy! Förstår inte riktigt varför men det är ingen SYTYCD idag, såg inte allt igår men var finalen igår också? /; Confused

Övrigt så är jag kär i vanilj parfymen från The Body Shop som Åsa har, som jag fick låna idag! It smells adorable! Ska köpa någon av alla dofter när jag känner mig lite rik igen!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´sblogg

hhihi :D

2007-09-26 @ 22:17:49
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Niccie

hihihhi ();D

2007-09-27 @ 16:07:15
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0