Myskväll

Så, nu är de 11 idolerna klappade och klara! Jag blev rätt nöjd med den sista finalisten också, faktiskt.
Ikväll har jag suttit vid datorn och tittat på idol, och bara tagit det lugnt. Fixat lite på mitt otroligt läskigt stökiga rum också /; ..men bara liiite!
Imorgon blir det inte ens någon träning, :( men Åsa ska komma förbi för att vi måste öva på vår låt. Vi ska tydligen framföra den nästa vecka, någon av alla sånglektioner.. det fick jag reda på i onsdags! Det känns faktiskt inte speciellt bra eftersom vi har bara haft två sånglektioner tillsammans med vår sånglärare. En onsdag missade vi, och då missade vi även extra tiden då jag var sjuk, och en onsdag var Åsa sjuk.. Det känns inge vidare alls måste jag säga! Och min stämma är inte lätt, enligt mig.. som är lomhörd och känner mig halvt döv! Palla må såhär säger jag bara!
Känner mig väldigt sugen på att spela sims, haha! Vet inte riktigt varför och vad jag skulle göra, eftersom jag tröttnar på det ganska lätt! Vill ha det nya sims, hihi.. Fast, ibland kan jag spela i flera timmar varje dag i flera veckor utan att bli trött!

Nu är jag så trött att jag håller på att somna! Men jag ska inte sova än, icke sa nicke!
I natt har jag sova över party i mitt rum! Min kära syster ska nämligen sova där, för vi har några andra som lånar hennes rum som övernattar!

Vi hörs imorgon, kram!


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´sblogg

hihi ;D samma här, ibland är ja thesimsfreak i flera dagar - ska nog spela thesimsjordenrunt nu ;D

2007-09-29 @ 11:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0