Mysdagen

Det har helt klart varit en mysig dag såhär långt, men jag vettesjutton om jag har mått speciellt mysigt. Kallsvettades, var trött och mådde illa innan lunch, åt den lilla lunchen jag lyckades trycka ner och mådde lite bättre. Hade dans, kände mig som en slö hösäck, och sedan påväg hem på tunnelbanan trodde jag att jag skulle svimma! Allt snurrade och huvudet kändes supertugnt! Nej, inte mycket mysigt alls.
Och gissa om det börjar ÖSA ner regn när jag är påväg hem från Rissne, haha! Och då menar jag verkligen öööösaa! Mina byxor är blöta, jackan, tröjan jag hade under, i skorna var det som en hel sjö och sminket rann! Till och med väskans innehåll va blött! Och den var tung som attsingen med alla träningsgrejor, så gissa om jag var död när jag kom hem? Då åt jag iallafall lite fruktsallad för att kunna fortsätta leva denna dag, och nu mår jag mycket bättre om man bortser från hur trött jag är!

Imorgon är det första sånglektionen, och jag hoppas att världens bästa Åsa är frisk då! Och så är det dans första timmen på morgonen, vilket är det sköönaste man kan ha som första lektion! Tihi. Och imorgon efter skolan ska jag och C börja på det eländiga pusslandet på vår dans! Det ska bli kul :) Så imorgon kommer jag inte hem förrens sent. Vet inte ens hur sent!

Men nu ska jag kila, banankram!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

Tack så mycket världens bästa Nicole! ja de tror jag, de måste man nog kunna göra :) hon sa ju inget om det!
Kollade du med Evelina å Linda om de vill byta tid med oss så de för en timma imorgon å vi en timma nästa vecka? om du vill alltså :) för ja tror inte ja kan gå imorgon :( bättre att jag vilar så jag kan va med på nollningen på torsdag :D
pussåkramis :D

2007-09-04 @ 21:09:13
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0