Mycket-att-göra-dag!

Åh, nu är jag hemma. Har gjort min läxa, har dansat och nu ska jag snart sova!
Jag & Carro kom väldigt långt på vår dans idag, det känns jätte skönt även fast vi måste öva så vi ser likadana ut när vi gör den, och komma på lite till! Så det är mycket jobb kvar, men det är kul. :) På fredag är nästa träning!
Har varit hemifrån 12 timmar idag, så när jag äntligen kom hem var jag ganska trött och hungrig!
Imorgon är det ju nollning, vi får se hur det blir.. jag börjar bli lite negativt inställd till det där nu, men förhoppningsvis blir det kul ändå! Så imorgon kommer jag hem sent också. Klockan fem skulle vi samlas, och sedan har jag inte den blekaste om hur lång tid det tar!
På tisdag ska jag och Elin och ta proffsbilder, tack Milla för att du gav dem mitt nummer (a) Det ska bli roligt! Skriver mer om det senare.

Det blir dåligt med uppdateringar några dagar, för jag har så mycket att göra och är knappt hemma! På tisdag nästa vecka kommer det antagligen inte vara lika hysteriskt längre. Men från och med idag (och hade även det i söndags och måndags) fram till nu på måndag, har jag massor av saker att göra efter skolan, varje dag. Och i helgen ska det dansas på dagarna, och på kvällarna så är jag förhoppningsvis med mina underbara vänner! :) Bara så ni vet!

Nej, nu har jag inte mycker mer att skriva. Och sängen väntar! Jag är så trött! Kram på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Millllaaa

haha, har glömt om jag berättade att jag skrev upp dig ? :P dom ringde till linnea med hon vart lite rädd tror jag nog haha ;)
hoppas de blir skoj på nollningen, inga negativa inställningar nuue de blir säkert skitskoj! :D
saknar dig föresten va länge sen vi sågs, får vi ändra på.
pusssssssssssssssssss <3<3

2007-09-06 @ 18:09:50
Postat av: Malin

Niccie, skriv till mig på msn om du ser det här. Jag måste ha hjälp med en liten grej. ;)
Ha det så kul på nollningen älskling!

2007-09-07 @ 17:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0