Min tisdag

Dagen började finemang med idrott, i spöregnet.. HEH trodde att denhär dagen skulle bli lika jobbig som gårdagen men icke sa nicke, jag blev på väldigt bra humör och teatern idag va superkul! :) Sedan hade vi lunch och sen så hade vi dans, och då gick det åt skogen. MEN, det var kul ändå.. Fast det har varit roligare lektioner, men ja.. strunt samma! Dans är bäst ändå. :) Vi ska förresten göra formationer till dansen vi lärt oss, och så ska vi filma det nästa måndag! Det ska bli riktigt roligt faktiskt.
Efter dansen skyndade jag mig hem, duschade, slängde ner lite kläder i väskan och sedan åkte jag in till Rådmansgatan för att möta Elin och ta våra bilder. Det var verkligen en upplevelse! Och det var jätte roligt, verkligen! Även fast jag inte blir bäst på bild så! :) Nedanför är mitt resultat, hah.
Nu har jag kommit hem och käkat och ska nog gå ner och kika lite på idol nu, sedan är det Gillmore Girls och efter det världens bästa program SYTYCD!




Kommentarer
Postat av: bitty

fin bild, niccie. =)

2007-09-12 @ 22:44:42
Postat av: Erica

Skitfin bild!

2007-09-13 @ 18:37:10
Postat av: Niccie

åh tack, gud va snälla ni är :$ ^^ vad glad jag blir, tack! :))

2007-09-13 @ 20:49:03
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0