Lördag

Wie, nu har vi supersnabb uppkoppling på internet! Hinner knappt blinka innan nästa sida är framme! Underbart.
Idag har jag som jag skrev förut bara dansat, från halv två till halv fem! Det var jätte kul, men jätte jobbigt! Haha. Det är inte som att ha gymnastik i tre timmar inte, utan snarare som att jogga barfota mer än en mil och inte ha sovit innan! Fast, dans älskar jag. Så det gör inget!
Ikväll ska jag bara slappa, sätta mig i soffan om en stundsing och äta glass och titta på film! Jag tror vi ska se den nya Harry Potter filmen! Fast, den har jag ju egentligen redan sett på bio.. Men, de har inte de andra :)

På måndag är min klass första uppträdande, det ska bli skiiit kul! & nervöst, såklart.
Det är typ bara två veckor kvar till tävlingen nu, läskigt!
Förresten så när vi tränade idag, fick jag så jäkla ont i knät! Eller det har jag nästan jämt, men när jag böjde mig ner i vår dans så brände det till så jag skrek! Shit pommesfrites vad ont det gjorde! Trodde att hela knät hoppade iväg.. eller något! AJ.


Såhär glad var jag idag efter träningen, även fast jag var trött som ett får! (;

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

hehe, lovar dig , inte första gången du kmr få problem me knäna! de ingår i dansgrejen. Ett tips, använd riktiga skor. De gör jag å marri efter att vi förstört nästan våra knän ;D
Okej :D men kan du inte få en peng hemmifrån? eftersom du inte hinner käka middagen?xD
hehe okej :D vill så gärna se er dansa :D ja å marri har kommit en bit på våran oxå :D
när ska ni gå imorgon? pussssss

2007-09-08 @ 22:28:19
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0