Lite sjukt ointressanta saker om mig - Lista från joh.webblogg.se!

Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?

Punktering, ja kanske! Torkarblad, eh nej?

Hur äter du ett äpple?
Grönt äpple, oftast utan skal. Men det funkar med också!

Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Näe, inte sveries svarta kryp med många ben iallafall!

Big Brother eller Sportnytt?
Sportnytt! absolutley

Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Rent spontant? Eh, en grön banan!

Är du mörkrädd?
Nopie


Resmål som fascinerar?
New York och Californien, jag vill bo där något / några år. Det verkar så himla coolt!

Ditt senaste telefonsamtal?
Pappa, för att han skulle hjälpa oss att hitta till fotostället!


Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Oj! Vad svårt.

Förrätt eller efterrätt?
Hellre efterrätt!

Bästa stunden på dagen?
Precis efter lunch tror jag, eller näe.. Morgonen, eller nej. KVÄLLEN! då är allt som bäst :)


Tre saker du alltid har med dig?

Mobilen, mp3n och ..


E-post eller snigelpost?

Mail, men snigelpost är så himla kul att få!

Den senaste komplimangen du fick?
Min sminkning va fin!

Senaste gången någon skällde på dig?
Äeh, jag minns inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0