Lista, när du inte har något annat för dig (;

Med brist på annat att göra tänkte jag fylla i en av de herderliga, ganska sövande listorna! Innan jag slänger mig i sängen och förhoppningsvis somnar ganska snabbt på my little pillow!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Just nu? Grå mjukisbyxor, svart linne från Glamour och en grön puma WCT!
Vad använder du just nu för skor: Gärna mina vita tygskor!
Favoritfärg på kläder: Brunt, det är den färgen som jag trivs allra bäst i. Brunt & även grönt.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag själv!
Du pratade med: Min kusilin Stephen
Du delade en drink med: Don't remember!
Du gick på bio med: Låt mig se, öh.. Mamma och syster!
Du gick på stan med: Åsa, igår! :) Fast inte speciellt länge
Skällde på dig: Minns jag inte heller!

Senaste
Låt du hörde:
Let it be, när jag sjöng den själv här framför datorn i min ensamhet ;p
Film du såg: Såg halva perfect opposite eller vad den hette! :)
Mat du åt: Ähm, en blandad kompott!
Kram: Idag vid flera tillfällen
Puss: Ähh.. a while ago
Fest: OJ, det var läääänge sen!
Känslan: Trött som en korv!
Ilska: Det minns jag inte heller, haha glömska jag!
Resa: Hem från Åsa nu ikväll ;) Fast, utomlands så var det flera år sedan!
Glädje: Träffa kusinerna!
Dröm: Haha, tro det eller ej men jag minns inte :D
Boken du läste: Harry Potter, tvåan!
Personen du träffade: Utanför familjen? Äh Åsa! Annars pappa Lisa å Stephen!
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Åsa
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag tror inte att jag har ätit korv där någongång!
Gången du var utomhus: Gångvägen mellan bussen och mitt hus.
Gången du sov: för ungefär, 18 timmar sedan! ännu mer, typ.. 20 timmar sen!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår! :)
Saken du köpte:
en klubba

Om dig

Namn: Niccie, Nicole Fallstam
Ålder: 15
Smeknamn: Niccie, Pungen (haha ja, Niccie Piccie Päron Pung, var det först.. numera är det bara Pungen ;) )
Syskon: Felicia, lillasyster. Anna & Elin storasystrar.
Sysselsättning: Dansar en hel massvis
Bra egenskaper: Jag är envis!
Dåliga egenskaper: Om jag är trött blir jag lätt irriterad.
Linje/klass: Estet - Musikal, ES1MAB
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Grön/blå
Skostorlek: 38

Lista från http://joh.webblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0