Lista, för jag har tråkigt

Vilken svordom använder du mest?
Jag svär faktiskt inte speciellt ofta!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Har ingen väckarklocka!
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Jag använder typ aldrig flip-flops!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Det beror helt på mitt humör!
Vilken var den senaste filmen du såg?
Jadu, det har jag ingen aning om!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Det beror väl på hur mycket jag vann?
Har någon någonsin kallat dig lat?
Nej jag tror inte det!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Näe det gör jag inte.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Pest eller kolera? Neither..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ääääeeeehhhhhhhh..
Vad åt du till middag?
Hamburgare, jej!
Kan du vissla?
Jajjamensan!
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg-och-dalbanorna!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Antagligen
Vilket riktnummer befinner du dig i?
08, nöll eight.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Of course!
Är du blyg inför det motsatta könet?
Det beror helt på vem det är! Men oftast så är jag väl inte det.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Mean Girls, fast jag är sämst på att komma ihåg just repliker!
Äger du några band T-shirts?

När flög du senast?
Hem från Skellefteå. haha
Läser du för skojs skull?
Ja om jag inte blir tvingad och boken eller det jag läser är bra!
Har du gråtit offentligt?
Jappsie I sure have!
Har du en stationär dator eller en laptop?
Den sitter som en smäck i väggen! eh, ja stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Om jag är intresserad av det så jadå!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej.
Har du någonsin varit på Jamaica?

Vad har du med dig in på bion?
Typ, nästan ingenting? Lite godis.. som jag oftast inte rör!
Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet grundskolan?
ALLA de estetiska, spec sång och dans!
Gillar du att flyga flygplan?
Jag älskar att flyga flygplan!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
4 timmar
Äter du frukost dagligen?
Jajjamensan, utan frukost förstörs hela dagen.  Fast ärligt så tror jag inte att jag har skippat frukost någon gång!
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Just nu är dom sjuuuukt fullbokade och stört stressiga, så ja!
Hamnade du ofta i trubbel för att ha pratat under lektionerna?
Näe
Vilken är din favoritfrukt?
Gröna bananer är gott, vindruvor är gott, mango är gott!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nä?
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
16 år
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Äeeeehm, tvåorna igår!
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Pass..
Vad var det senaste du åt?
Glass. (a)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta faktiskt
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De tyckte Nicole va fint? I suppose?
Gillar du senap?
Ibland!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
JA! ABSOLUT :D
Sover du på sida, mage eller rygg?
Jag rör på mig när jag sover(!!!), ligger du blixt stilla hela natten eller?
Tycker du om att krama folk?
JÄJ, kramkalas!
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Jag skulle nog säga ja, och om den frågade igen så skulle jag nog förklara..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Om den personen alltid gör så, så ja!
Vad är du allergisk mot?
Pollen, jordnötter, hasselnötter, morötter och sånt jätte roligt!
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Ehm..

Lista tagen från Johan (;

Kommentarer
Postat av: millii

YOU BITCH!!! johnie girl har gett dig sin blogg adress ?!?! nejnu! ge mig direkt! :D jag kräver!

2007-09-09 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0