Läxa och kokad mjölk

Jag är ju så duktig! Har precis gjort klart matten jag var tvungen att göra och när jag gjort den skrev jag lite mer på engelskan. Då kände jag mig lite duktig och tänkte att jag skulle göra en latte.. Men SMART som jag är så sätter jag först på micron i en minut, och då blev den inte tillräckligt varm.. så då sätter jag på den i en halv minut igen, och går därifrån.. heh, och när jag plötsligt minns att jag har ju faktiskt latten i micronspringer jag tillbaks och ser att den kokar! Eh, ja.. det va kaffe latte i hela micron.. nästan!
Så nu sitter jag här med min överkokade latte och ska skriva engelska läxan på datorn, är jag inte duktig? .. jag tror inte det!
Så nu ser glaset ut som om det har haft sju svåra år, och det är kaffe klet överallt..

Nu ska jag återgå till pluggandet, hej å hå vad jag är bra! not..


riktigt såhär gott ser det iiinte ut..

Kommentarer
Postat av: Johan

aah latte <3

2007-09-30 @ 14:26:31
Postat av: Helena

Haha, du är rolig du :D

2007-09-30 @ 18:30:25
URL: http://heeleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0