Latte, träning, shopping, smootie & klippning

Drack den första latten idag på mer än en månad, mums säger jag bara! :) Fast nu är jag så mätt att jag håller på att spricka!
Om ungefär en halvtimme ska jag ta bussen till dansen, sista dansträningen på dansskolan idag när vi får öva paren innan tävlingen! ÄR NERVÖS. Så då blir det dans i 1½ h, och efter dansen ska jag och Carro åka till Kista för att köpa våra tävlingskläder. Svart & rött blir det! Jag tror att det blir jätte snyggt :) Kul ska det iallafall bli.
När jag kommer hem från Kista blir det middag med den delen av familjen som är hemma och kusilinerna som är här uppe på besök. Värsta mysigt :) Och en stund efter det tror jag att jag ska göra en smootie (om jag orkar, dvs! haha) och sedan ska jag klippa håret! Jag vet typ hur jag vill ha, hoppas det blir bra! Det är alltid lika läskigt att klippa sig! d;

Nu ska jag göra mig iordning så jag inte behöver stressa mer än nödvändigt ;p, kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0