Körtelfeber

Nu har jag gått i skolan, varit hos doktorn, ätit lunch/mellis och öppnat H&M paketet innehållande min nya fiiiiiiiina svarta höstjacka! Åh, den är så fin.
Jag har körtelfeber, det är därför jag har varit så trött! Och jag måste ta det lugnt för att min mjälte är förtstorad och jag får inte ta ut mig. Hah, så tävlingen på lördag blir ju inte direkt riskfri.. Måste akta mig och verkligen ungå slag mot magen, annars.. jah, precis. Vi behöver kanske inte gå mer in på vad som händer då.
Snart ska jag iallafall pallra mig iväg till träningen, och efter det ska jag hem och göra matteläxa!

Var ju bara på två lektioner idag, dans och teater och imorgno på dansen ska vi filma vår formationer. Våran är faktiskt ganska bra! Tro det eller ej (;
Jag hörde också att jag var nära att bli flyttad till B-klassen! Bara för att jag inte var där ;S och tur var väl att en tjej i klassen övergick frivilligt när hennes kompis som hon umgicks med skulle byta klass. Så jag slapp det, jag får vara kvar med Åsa och gänget :)

Nu måste jag kila, för jag ska iväg till KD som sagt! Krambanan på er.
(just det, det kommer in en bild på min nya frisyr lite senare.. om jag hinner! annars kommer den imorgon!)

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch, körtelfeber låter inge kul :( Krya på dig groddiee <3

2007-09-17 @ 17:16:46
URL: http://heeleena.blogg.se
Postat av: Niccie

Näe, uschamig! :( tack så mycke <33

2007-09-20 @ 16:56:42
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0