Hemma idag igen

Jepp, jag har varit hemma idag också. Igår kväll fick jag skit ont typ vid hjärtat och hade svårt att andas, jo det låter jätte allvarligt.. Men det är typ stress. Och jag måste kanske börja tänka liite på att jag kanske borde ta det lite lugnare, och ta hand om mig lite mer.. speciellt nu när jag har körtelfeber och jag inte mår på topp! men, ja..
Så jag har varit hemma idag också, har fortfarande ont men det gör mindre ont för tillfället. Just nu är jag bara trött som en siames katt.. om dom nu är trötta ;D
Har suttit och kollat igenom riktigt gamla bilder (faktiskt ända tillbaks till 2003) på pappas dator! Det var riktigt mysigt och roligt. :)

Jag känner lite brist på energi, men som tur är har jag inte så mycket som jag måste göra i läxväg tills imorgon. Ska bara läsa tre sidor i engelskaboken! Och det går ju ganska snabbt..

Nu ska jag kika vidare i internet djungeln, krambabian!'

Suuper många GRATTIS Micke på födelsedagen!


En bild från NRJ in the Park (inte så gammal, men ändå)

Kommentarer
Postat av: leif

tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-09-27 @ 18:45:13
Postat av: Niccie

Haha varsågod Leif ;)) hoppas du får en super födelsedag :D

2007-09-27 @ 19:20:52
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0