Gamla tider 9B

Sitter och tittar på gamla bilder, får flashbacks tillbaks för typ fyra månader sen! Och ännu längre bakåt i tiden, klassresan, balen, skolavslutningen, skolavslutningskvällarna, fotbollskvällarna.. allt!
Jag minns hur mycket jag tänkte att jag skulle sakna oss då, 9B. Och mycket riktigt gör jag också det! Även fast jag inte direkt saknar skolan så saknar jag klassen. Skönt är ju då att jag har fått en riktigt super klass nu också! Men man saknar ändå er 9B! Det är lite sorgligt, men ändå skönt att det bara finns bra minnen som finns kvar! Tänkte bjuda på lite bilder ifrån 9B tiden. Så alla ni från gamla 9B som läser (inte bara ni, alla) Enjoy!


KLASSRESAN

Första dagen, bus i killarnas rum (;

Bowling

Invasion av min och Helenas säng!

Liseberg. Amanda Erica Bea

Kramkalas! Linnea & Lisebergskanin!

Ehm, vi va väldigt kalla och trötta! hahah fast på bra humör ändå :D
en inte så smickrande bild på mig och milla på Liseberg ;)

Lite av killarnas hämd efter vårat "underklädes skämt" haha.

På Centralstationen, innan restaurang lunch. Precis innan hemfärd

En trött Anton. vi var faktiskt vakna hela natten! ;O

På Centralsationen. Micke, Tobbe å Tommy är väldigt intresserade av sportbladet! ;P

BALEN

Vi innan balen. Micke, jag, Milla, Helena & Anton

Väl framme, 50 minuter försenade! Vi fick ingen förrätt :(

Här kommer vi i vår fina VITA limousine!

Amanda Bea å Terese på balen :)

Jag innan balen. Fånleende igen ;)

Jag Helena och Erica tittar på något(?) ^^

Johan & Zävelizävrin


BILDER FRÅN SKOLAN, Sundbymarathon, Sundbydagarna & Skolavslutning

Sista måltiden på sundby. (HAHA, jummie)

Fotboll! VI VANN :D

Den vann vi också ^^

Vi som inte spelade fotboll satt i solen och latade oss!

Vi kom fyra i maskeradtävlingen ;)

Glada efter målgång i sundbymaran! ;D

Vandrings pokalen som blev vår, för andra gången på tre år!

FULL med sånt mums!

Skolavslutningsdagen. På skolgården. snyft

Happy days!

Också på skolgården, men innan alla hade kommit!

Min och Helenas bänk

Happy days, återigen (;

Johan :D

Tuffingar!

Fånleende! ;D

Du & jag. Nu, idag, då. Föralltid :) <3

Micke & Johan :)


Så bäst!

Bea & Amanda


Skolavslutningskvällen

Skolavslutningskvällen

Amanda och jag! (jag ser helt mongo ut! haha)

Alla hamnade hos Johanna tillslut, på skolavslutningskvällen

Åh, nostalgi. :')

Kommentarer
Postat av: Mikaela urbom

Fina balklänningar =)

2007-09-18 @ 22:36:51
URL: http://Mikaelamarias.blogg.se
Postat av: Bea

åhh, saknar!

2007-09-18 @ 22:48:23
Postat av: Milliis

AWW va fint :'D <3 <3

2007-09-18 @ 23:18:11
Postat av: Johan

Haha aren't we lovely!!

2007-09-19 @ 16:40:34
Postat av: Helena

Jag saknar 9B, fina minnen!

2007-09-20 @ 22:32:50
URL: http://heeleena.blogg.se
Postat av: Niccie

Jag med! Åh.. Snyft :')

2007-09-20 @ 22:38:20
URL: http://niccie.blogg.se
Postat av: :(

shifftt snifft snofft :( saknar !!!

2007-09-21 @ 16:29:54
Postat av: Jane

Går i 9B nu :D
Härliga foton!

2007-09-29 @ 18:19:51
URL: http://jane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0