Friluftsdag

Näe, det blev ingen sån för mig idag! Igår när jag skulle somna kunde jag knappt andas pga att min hals var helt torr och det kändes som om jag snart skulle kvävas! Samtidigt som jag mådde illa av min snälla körtelfeber, I just lööv it. Så jag sov inge vidare värst super i natt alls, vaknade flera gånger och hade jätte svårt att somna om även fast jag är trött som en bäver och skulle kunna stå upp och sova känns det som! Men nej, sova fick jag inte göra!
Skulle sprungit 5 km idag, men jag får ju inte anstränga mig speciellt mycket så så blev det med den saken! Så istället sitter jag nu hemma, och har precis ätit en supergod frukost och degar! Försöker ladda inför lördag, men känner mig en aning trött, ont överallt och seg. Så jag är inte direkt peppad än.. Jag får hoppas att det kommer.. snart..
Längtar tills ikväll! Då säsongs premiären av Grey's anatomy är, och även favoritprogramet SYTYCD. Helt enkelt en hejdundrans tv-kväll! Men innan dess ska det hinnas med matte och samhällskunskap, för det är ju så nedrans roligt! Inte sant? ;s
Ska nog börja med det på en gång, medans det finns en endaste liten, pytteliten gnutta ork! För den varar inte länge! Den räcker ungefär till en sida av Politik i den hemska samhällskunskapsboken, innan allt rasar! Och knappt ett tal till matteläxan.. Önska mig lycka till? Det lär behövas..

/ en sjuklig liten Niccie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0