Dumma knä!

Det gör SÅ ont! :(
Sitter i skolan nu, vi har håltimme och har precis haft dans. Och knät gör så himla ont och jag har glömt min frukt som jag skulle ta med mig. Ja, jag är väldigt virrig.
Idag när jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt tror jag, om jag inte ska dansa med Carro förståss. För det behöver vi göra, men jag är så grymt trött att jag helst av allt skulle vilja sitta i soffan och glo på alla tuuusen program som gick samtidigt igårkväll, så jag kunde inte välja vilket jag skulle se.. Så jag såg inget av dom, hah.. ;D

Om en och en halv vecka är det tävling, det är ju egentligen ingenting! Så jag än ska göra idag så ska jag iallafall öva på dansen hemma i vardagsrummet, ett måste! För jag vill inte få blackout eller något, och jag skulle väldigt gärna vilja göra mitt bästa... Så vi får väl se hur det går, men lite dans blir det iallafall idag!

Imorgon fyller mig kära, underbara syster Anna 20 år. Känns overkligt att hon gör det, men så äre. Hon kommer nog hem idag, tihi. För hon ska vara hemma på sin födelsedag!

Nu ska jag fortsätta kolla runt på nätet en stundsing innan vi har kulturhistoria om ungefär tjugo minuter! Så det är bara att ta böckerna och springa sen, muhah. Hej å hå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0