Det bästa som finns är ändå dansen och sången!

Ännu en vecka har passerat, och imorgon är det fredag igen. Det är verkligen jätte skönt, och jag tror att den tiden jag har för mig själv ska jag verkligen bara dega! Jag håller igång så himla mycket på dagarna nu att jag inte hinner ta det lugnt nästan! Hinner knappt se tvprogrammen som jag vill se!
Men i helgen någonstans mellan alla träningar ska jag titta på de två sista Gillmore Girls avsnitten och även SYTYCD avsnitten som jag ännu inte har sett! Just nu är jag så trött att jag skulle kunna stå och sova, och ont överallt har jag! Det kostar att ligga på topp säger jag bara!
Imorgon är det helklass i ensemble! Det ska bli jätte kul, för det är alltid lika roligt! Sedan ska jag hålla ett kort svensk föredrag om dendär "Pippi och jag" uppsattsen jag skrev färdigt igår. Så har vi "extremt" rolig samhällskunskaps lektion och sen engelska! Tidigaste dagen imorgon, 13:55! och efter det ska jag och Carro träna! Och på kvällen ska jag vara med Åsa har vi bestämt! Det ska bli roligt.
På lördag är det som vanligt dans, och på kvällen kanske det blir en liten träff med den gamla klassen! :) Mysigt. Och på söndag är det också dans. Någon gång snart borde vi kanske ta och leta efter grunden till våra danskläder! Men det löser sig väl! Förhoppningsvis, ;p Det är ju knappt en vecka kvar nu!

Nej, nu ska jag sova. Jag är så trött! Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0