Dans bio middag.. matte!

Finland vann Eurovision Dance Contest! Jahaja.
Men nu till något helt annat! Imorgon ska jag gå på bio med mamma som är uppe över helgen och med min syster. Vi ska se "På smällen" med skådespelerskan Katherine Heigl från en av mina favoritserier Grey's Anatomy. Den är säkert superskoj! Och efter bion ska vi äta middag, sedan ska jag hem till den efterlängtade matteboken! Oj vad jag har längtat! Not. Men innan bion ska jag dansa i 1,5 timme! Då ska jag och min parkompis försöka komma på våran just nu obefintliga dans, haha hoppas att det går bra och att vi kommer på massvis med saker! :D
Så imorgon vet jag inte om det blir så himla mycket bloggande, för dansen börjar halv två och slutar tre. Sedan ska jag slänga på mig ett par jeans och bli upphämtad av mamma och Felicia för att åka till Kista och gå på bio halv fyra och sedan käka middag! När jag kommer hem ska det göras matte och sedan duscha, så morgondagen kommer jag ha fullt upp! Men om jag hinner, slänger jag in några rader! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på mina favorit låtar jag hade som liten, bland annat Lene Marlin - Sitting Down Here. I still like it, den väcker minnen! :)

Nä, nu ska jag blogga vidare! Ha en fortsatt mysig lördag & även söndag. Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

ja såg förpremiären för den filmen ;D den e as bra

2007-09-02 @ 00:00:36
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Niccie

Strålande :D haha!

2007-09-02 @ 00:48:36
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0