Dålig uppdatering

Gick till skolan idag. Det var skitjobbigt, men det var väl helt okej ändå.. Lyssnade mest.
Efter skolan kom Elin & Anna hem från Mallis och efter en stund kom Carro och vi testade våra tävlingskläder och dansade även egenom dansen några gånger! Det va jätte roligt och kläderna blev jätte bra för att vara bronskläder utan glitter och extra trams. :) Det har inte varit mycket till uppdatering idag, men det har varit så mycket att göra!
Det känns så overkligt att det är imorgon(!) Mamma hämtar upp mig och min syster klockan halv sju imorgon bitti, och då väntar 2 timmars bilfärd ner till Eskilstuna. Jag är nervööös!
Det kommer säkert någon bild därifrån! Eller jag ska tvinga mamma att ta bilder (; För jag vill ha! Så att imorgon blir det inte mycket till uppdatering.
Det ska bli skit kul iallafall! Hoppas jag. haha.
Ska bli kul att se alla kompisar dansa, som man aldrig har sett tävla.. bara träna!

Imorgon ger vi gärnet. Trots alla otroliga förutsättningar, haha.

Kommentarer
Postat av: Johan

Lycka till :D it'll be great

2007-09-21 @ 22:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0