Bloggtorka

Vad är det här förnågot? Jag har ju knappt skrivit på typ fyra dagar! Usch och fy.
Idag har varit en trött dag. Har haft väldigt lite energi som jag åtminstonde har försökt att hålla till godo med och utnyttja på bästa sätt! Även om det var ganska svårt. Energin räckte inte riktigt till när jag skulle göra engelskaläxan, så jag gav upp det och gör den efter middagen istället. Tillsammans med ett glas kaffe latte! Är så himla glad att jag kan dricka det igen! Iallafall ibland kan jag det.
Det var väldigt mycket krångel i skolan idag angående schemat, vår lärare har smart nog råkat scew up big time och har gett de eleverna som går i B för att kunna gå språk fel schema. De skulle egentligen gå i A. Jätte kul, verkligen. För att vårat schema är underbart på tisdagar /; jag vill ha tisdagarna som dom är!!! Men vi får väl se hur det blir med det nu.
Slutade iallafall tidigt efter en väldigt kul danslektion då vi började med en ny kombination i blues, skit kul! Men jobbig räkning innan man har riktigt koll på det! haha.

Nu ska jag sitta och klura lite mer på hur facebook fungerar! Någon som fattar meningen med hela facebook konceptet? För jag fattar noll! :S

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´sblogg

facebook är typ som vuxnas playahead fast annorlunda, hahah! fattar nada själv

2007-09-25 @ 16:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0