Benhinneinflammation? Äh..

Wihu, nu är jag mätt, tränad och belåten och ska precis hoppa in i duschen!
Det känns läskigt, det är två veckor kvar..  en helg innan det är tävling nu! scary.

Dagen har spenderats med dans och sedan har jag ätit middag, nu ska jag duscha och göra lite äcklig matte och klockan åtta ska vi se Harry Potter filmen som vi inte såg igår! Det ska bli mysigt. Har typ fått benhinninflammation (eller hur det nu stavas) så jag har ont, och ska väl egentligen inte anstränga mig så mycket. Men det är ju lätt när jag dansar så mycket som jag gör, men det skiter vi i. Iallafall så länge jag inte blir tvingad att sitta still! ;D
Nu måste jag duscha, annars hinner jag inte med allt som måste göras!

Imorgon är det vårt framträdande förresten (appropå tandtroll, öh.. jag har ju skrivit det några gånger innan), kommer inte hem förrens vid sju - halv åtta någongång. Slutar ju halv fyra och vi ska samlas i klassrummet igen för att repa klockan fem, så jag hinner inte direkt hem imellan. Så en macka för följa med väskan med den stora feta väskan med danskläder imorgon! Den är alltid gigantisk de dagar jag har dans! Danskläder, macka, frukt och vattenflaska, dansskor och gympaskor (till idrotten), majgud vad den brukar vara tung! :D
Missar dansen på kindahls, synd :( Men jag får ju dansa första timmen i skolan, vilket alltid är lika underbart roligt! :) Ska träna på min och Carros pardans varje dag nu, så den sitter.. så jag kan den i sömnen! och när jag är så nervös så jag håller på att dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0