Bananer

.. mums vad gott det är. Haha, och misstolka inget nu!
Sitter i skolan igen, Åsa sitter brevid och gör lite matte som vi inte förstår så mycket av. Jag orkar inte vara duktig så jag sitter här istället! Idag fyller Anna år! GRATTIS! Ska skriva ett inlägg sen bara till henne.
Idag blir det massa tårta och bullar och sånt mumsigt! Härligt tycker jag, för jag är sådär läskigt godissugen! Kanske för att jag är så trött? ;p
Vi har lunchrast nu, fy vad äckligt det var med lunch.. jag åt ju frukost nyss och hade fortfarande tandkrämssmak i munnen ;/ Euw, så jag åt min banan istället! Men jag tycker synd om Åsa (http://performance.blogg.se) som alltid råkar krossa eller göra sina bananer bruna, haha det är så roligt! (skadeglädje) :D
Som tur är så slutar vi redan vid två idag, sen ska jag hem och göra iordning presenterna och hjälpa till lite. Det ska bli mysigt! Om jag inte följer med Åsa på modellgrejen innan, om jag hinner det!

Imorgon är det fest hemma hos en kompis i klassen, men vi får se hur det blir om det blir utgång eller inte! Jag ska vara med Åsa iallafall, mysigt.

Kramelikram, se you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0