Äntligen fredag!

ÄNTLIGEN FREDAG!
Som jag har längtat! Har velat ha fredag sedan jag gick till skolan i måndags, jag orkar ju inte göra någonting så det är sååå skönt att bara vara hemma och vila.
I helgen blir det inte ens någon dans, för jag ska ta det extremt lugnt och vila upp mig. Jag tror att det kan vara lite skönt, jag tror att jag kan behöva det!
Igår var jag hemma från skolan men idag pallrade jag mig upp! Det har minst sagt varit en tung och jobbig dag.. Har ont ööööverallt (helt seriöst, you name it, och jag har ont där! :S) Men när vi fick pannkakor till lunch löste det sig lite grann! Vi var som gamar när vi kände lukten av sylt ända uppe på sjunde våningen, och sprang gjorde vi. Bokstavligt

Nu har jag precis kollat färdigt på dom två sista Gillmore girls avsnitten - ever. Sorgligt! Det blev inte alls som jag hade tänkt mig att det skulle sluta! Eller jo, lite grann..

Idag skulle man ha en röd tröja på sig för att visa stöd i Burma, och typ hela min klass hade det! Så jag hade ju självklart också det.



Titta mina favoritskor, dom är helt trasiga :( Råkade ha sönder dom ännu mer idag!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´sblogg

ååh, vi hade verkligen roligt idag Nicole ;D
hoppas du mår bättre snart :( ringer dig sen<3

2007-09-28 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0