20 snabba frågor

1. Värsta känslan?

Hm, svårt!  

2. Bästa känslan?

Att vara riktigt lycklig!
3. Din första tanke när du vaknar?

Skit! Är det redan morgon?
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Timbaland - The way I are
5. Har du någonsin varit kär?

Ja det har jag
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

Vad jag har på väggarna? Eh, hyllor och en tavla? ..typ
7. Vad har du under sängen?

Min bästa kompis Luddelump!
8. Ser på?

Vad menas med "ser på?" Tvprogram? Grey's Anatomy, SYTYCD, Idol m.m.
9. Lyssnar på?

All musik!
10. Skriv nått smart!

Fem myror är fler än fyra elefanter!
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Ehrm..

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

Jag vet inte. Men det var från systeryster!
13. Vad vill du bli när du blir stor?

Polis kanske! Fast jag har många drömmar, större än att bli polis..
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Det tycker jag att man kan fråga dom om! :) Beskriv mig alla som känner mig! Med fem ord, så kan jag svara på den frågan sen!

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

Oj! Det är många! Men en av dem var i helgen när vi kom tvåa i pardans i helgen!
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Att dansa! ^^

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Mina knän! Dom gör som ont!
18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

Kunna spola tillbaks å fram tiden
19. Vad är du beroende av?

Frukt!
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Mat!


Kommentarer
Postat av: Åsa

hm ;D här kommer fem bra egenskaper du har :)
du är omtänksam, sprallig, posetiv, snäll, ideérik
:D finns mkt å säga om en så härliga person som dig Nicole :D <3

2007-09-27 @ 21:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0