Varm saft

Sitter här med en kloande katt i knät och en kopp med varm saft på bordet. Jätte gott! Det är den där bobs mixx med Hallon och Mandarin (för er intresserade)! :)
Om mindre än en timme är det Greys Anatomy! Superskoj.

Idag har jag tagit det lugnt igen, eftersom att det fortfarande inte är så lätt att gå. Har gjort en liten power point presentation, tycker sånt är kul. Har kollat på gamla bilder, från 5an! och så har jag kollat igenom gamla Frida tidningar, och klippt ut lite roliga artiklar! Jag har Frida tidningar enda sedan 2005, känns lite onödigt att ha kvar dem nu tycker jag! Brukar inte läsa de gamla tidningarna! ;)
Skulle försöka rensa lite i garderoben, nu när man är hemma och inte gör mycket nytta. Skulle rensa galg-delen, för att kunna ta bort lite kläder och hänga upp alla nya tunikor. Ja, och det gick ju bra.. för det var ju så mycket som jag ville slänga! Inte.
Så det projektet får fortsätta, typ imorgon! I-lands problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0