Träning & chokladbulle

Kom precis hem från träningen nu, och har ätit en bit av en chokladbulle. Vad gott det var! Det var första gången som jag smakade det, men självklart finns det inga bilder på internet som jag kunde visa. morr
Idag har jag och Carro fixat lite på vår par, och hon har även lärt mig vår grupp dans & dansen vi ska uppträda med på vinterföreställningen någongång i december! Skit kul! :) .. måste bara lära mig dom på riktigt också!

Nu måste jag pallra mig ner med min stora hög med böcker, och plugga på engelskan och samhällskunskapen / politik. För jag har prov i engelska på onsdag och i samhälle på fredag, så roligt!
Men som tur är så har jag inte kulturhistoria provet denhär veckan, utan det är flyttat till veckan efter lovet! Vilket innebäääär att det bara är TVÅ veckor kvar till lovet? Eller.. det kanske inte stämmer.. Fast, det borde göra det. Eftersom sista veckan har vi esteter tre temadagar som avslutas med en föreställning. Det ska bli skitkul!

Om jag ska fortsätta att pladdra på lite om dansen, så kan jag informera om att det förhoppningsvis blir en tävling i december! Chrimas cup! Då det är singel & par tävling. Det skulle vara så kul!
Och nu kan man köpa tröjor och byxor på KD, och beroende på hur munkisen ser ut.. så ska jag köpa någon av dem! För jag måste ha råd med allt, haha.. känner mig så fattig ;p
Hoppas tröjan är fin, för den kommer det stå tävlingsdansare på.. antagligen! Och den vill jag så gärna ha isåfall.

Men nej, nu ska jag som jag sa.. PLUGGA! På en lördag.. snyft! :(

Kram på er, ha en riiiktigt härlig lördagskväll! :)))


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´sblogg

Chrismas cup är superkul, de enda tråkiga ÄR att man inte får ngn prick för de är ingen "riktig tävling" ;D

2007-10-13 @ 18:40:22
Postat av: Sweet 16´sblogg

hehe, sådär ingen i mitt heat från kd gick vidare så de var väl som tråkigt nog de är, förbestämt.

2007-10-13 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0