Torsdag

Å, imorgon är det fredag = höstloooooooov! Så himla skönt! Även fast jag har varit hemma i en vecka från skolan imorgon /; Efter höstlovet har vi två nedrans prov samma vecka (har jag för mig) så det ska ju bli hemskt skojigt. Så gissa vad jag ska göra på höstlovet? jo plugga. Absolut inte hela tiden, men eftersom jag missade lite av lektionerna så måste jag det. Plus att jag inte har gjort samhällskunskapsprovet och engelsk boken ska vara utläst! Ska nog gå och läsa lite nu bara för det..
Så vad har jag gjort idag då? Hittills har jag käkat frukost, sett att min sista Glamour tidning för prenumerationen har dimpt ner i brevlådan, använt de härliga vichy produkterna som jag är förälskad i, sjungit massa singstar och när man sjunger med någon annans fejk röst och ska pricka toner tänker smarta jag inte på hur jag sjunger, så det blir som det blir och efter ett tag och då gör halsen ont. Nä, egentligen är inte kareoke så bra, men det är kul! Och så har jag ju självklart varit väldigt duktig och glömt att ta min penicillin vid den tiden jag skulle. Så det blev två timmar senare! Smarta Niccie!

Men nu ska jag faktiskt göra någon nytta, typ ehööm.. läsa! just det, läsa var det jag skulle göra ja! Innan alla kommer hem och jag inte orkar göra det längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0