Torsdag

Åh, en dag kvar. Jag är trött
Fick tillbaks matteprovet idag, det känns väl helt okej. Även fast jag vet att jag skulle kunna göra bättre om jag inte blev så jäkla stressad och nervös så jag får blackout. Men men..

Hade sovmorgon idag, började klockan tio, hade en timmas matte och efter det var det lunch.. FAVORITMATEN (haha, obsarvera den enorma ironin) potatisbullar & blodpudding. USCH
Efter lunchen hade vi vår braiga svenskalärare och efter det samhällskunskap! På samhällskunskapen skulle vi typ "leka" att vi presenterade olika partin och sitta och debattera om varför just mitt parti tyckte som de tyckte, och argumentera mot de andra partierna, bara utifrån partiets synpunkter. Och ej utgå från sig själv. Det blev ganska kul eftersom det blev lite rollspel, haha. Vi äro musikalare (; Själv hade man iallafall folkpartiet.

Sedan hade vi ensemble på resurstiden för att det är tydligen gymnasiemässa imorgon (sa någon) så vi har ingen ensemble på morgonen. Men, det var en helt okej dag idag :)

Nu ska det slukas mat, för jag är hungrig! Krambanan


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´sblogg

jag är inte 100a på att vi INTE har sång imorgon, om de va mig du hörde de ifrån, för de va bara de kalle sa ;P

2007-10-11 @ 18:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0