Tisdag, långt inlägg! Men jag har haft en väldigt rolig dag :)

Haha gu vad roligt man kan ha! Denhär dagen har också varit super kul!
Dagen började med en idrottslektion då det skulle först hoppas hopprep och sedan skulle vi spela basket & få en genomgång av vårat näst intill fallfärdiga gym! (vi har blivit varnade av tvåorna) Fast kan inte säga att det var den roligaste gympalektionen vi har haft, det blev alldeles FÖR seriöst på basketen.. så det blev tråk!
Efter det hade vi ju våran kände 3 timmars håltimme, som faktiskt bara blev 2½ för mig idag, eftersom jag hade sång! :)
På den så gick jag och Åsa till biblioteket och pluggade lite, och när Åsisen tappade koncentrationen började hon snacka massa gojja och sa att hon va hungrig, så då gick vi och åt! haha, fy vad skön du är Åsa! :D
Så vi gick och åt, men problemet var bara att särskolan skulle äta först.. men eftersom några andra snälla dansare öppnade dörren åt vi ändå, och fick visserligen lite skäll för att vi åt för tidigt. Men men.
Fem över elva hade jag sång.. och då bestämde jag och sångläraren att jag ska sjunga Fields of gold! Jätte kul, faktiskt. Det stod mellan den och Beautiful - Christina Aguilera. Men jag kunde verkligen inte välja, så han valde och det blev Fields of gold för att det var färre som hade valt den! Superskoj iaf, eftersom jag hade hört en tjej sjunga den på sthlms estetiska gymnasium när vi åkte dit, och jag va dö-impad av henne! Hon va hur grym som helst! Så jag vet ju vad jag ska sträva efter (; haha!
Efter sången fick Åsa för sig att hon skulle ha en banan.. och ja, då gick jag Madde & Åsis ner och skulle köpa denne omtalade banan. Men vi kom inte så långt! Hahaha.. en lång historia men det slutade med att jag och Madde gick runt och såg ut som fån och skrek efter henne! Haha. Sen stod hon uppe i korridoren och snackade med några andra. ahahah.. JA, iallafall. det var skitkul!
När vi hade lallat färdigt på vår extremt långa håltimme, där det egentligen skulle pluggas en del.. hade vi teater (som verkligen var SKIIIT ROLIG!)  Och just nu är det så himla kul, för det är massvis med inprovisationer med musik. Det känns så mycket lättare då. Menmen.. teaterlektionen får sitt eget inlägg! För det var så hiiiiimla kul!!!!!!

Efter teaterlektionen hade vi dans. Vi sprang ner till danssalarna, eftersom vi hade väääldans brottom! Stressigt värre. På dansen gjorde vi uppvärmingen utan lärare som vi gjorde igår. Och när uppvärmningen var klar började vi dansa. Vi körde mycket på "öppen scen"! Vilket är helt sjuuukligt sköj! Vi gjorde världens roligaste steg på diagonalen! Vill göra det igen,igen igeeeeeeeeeen!
Och imorgon ska vi filma vår dans :) med "öppen scen". Ska försöka att inte bli så jäkla trött! För när jag blir trött, glömmer jag allt! haha

Åh, ja det var en himla kul dag! :) Och snart är det mat, och efter maten väntar engelskaböckerna på mig! Men jag längtar inte direkt.. hoppas alla har haft en bra dag, krambananus!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´sblogg

så roligt å läsa :D hihih! hade oxå as roligt, fast jag är så trött så jag orkar inte skriva så mkt ;p hahah!

2007-10-16 @ 19:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0