Tidstjuv?

Någon mer än jag som känner att man inte hinner med längre? För det gör verkligen inte jag.. En vecka går lika snabbt som två dagar och innan man vet ordet av är det helg igen! Inte för att just helgen är något som jag inte vill ha ofta, det gör mig absolut ingenting. Men det är lite skrämmande, för det känns som om det nyss var skolavslutning. Och det är för stekta ostron nästan 5 månader sedan! ;O Och jag har redan gått ungefär 6 veckor i gymnasiet. Typ hello where did the days go? Det känns som om man inte har koll på någonting längre!
Sitter man hemma en dag, utan någonting att göra känns dagen ändå som om den for förbi på två sekunder. Även då man inte gör någonting vettigt! Så var det inte förut? När man va liten kändes det som femhundra ååår tills nästa födelsedag när det egentligen bara var 2-3 månader!
Nu tänker jag bara på hur snabbt det har gått från augusti till oktober och tänker; Shit det är för fulla gubbar bara 3 månader kvar tills jag fyller 16! Det är ju sjukt. För jag fyllde ju nyss 15. Och jag ser mig fortfarande som 14, som äldst!
Och om knappt två månader är det julafton. Då sitter vi där klockan tre, nere i varberg och dricker glögg och äter pepparkakor. Och det luktar julskinka och glögg i hela huset.
Jag menar.. det var ju nyss jul! Jag fyllde ju nyss år! Det var NYSS klassresa, det var nyss maj!! Det var nyss sundbydagarna och det var nyss som jag var med Älgen Milla och Strutsen Helena på nyårsafton!

Jag säger bara det. DET ÄR SJUKT!


Kommentarer
Postat av: Johan

JAG VET! Det är som nån liksom har tryckt på snabbspolningsknappen!

2007-10-11 @ 17:40:55
Postat av: Niccie

JA ellerhur! who is the thief? eller hur man nu stavar till tjuv! :D

2007-10-31 @ 01:05:45
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0