Temadagar på St Eriks!

Jag vill så gärna kunna gå!! Från idag till på fredag är det nämligen inte riktiga skoldagar på St Eriks, utan estet eleverna har jätte roliga temadagar! Jag önskar att jag kunde vara med! Det hade säkert varit skit kul.
Nu får jag sattsa på att försöka komma dit på fredag och titta på showen som kommer att vara i skolans aula, för att samtidigt kunna hämta mina böcker. Och hålla mig uppdaterad i Åsas blogg, där hon har en temavecka om just temadagarna i skolan(!!) Kolla vettja!
Känns lite tråkigt att missa de allra första temadagarna på gymnasiet ju, men det finns ju inte speciellt mycket annat jag kan göra. Skulle nog inte ens hitta hem om jag åkte dit! haha. Är helt virrig, slår ut saker, tappar bort grejer, säger konstiga och fel saker! Jej, that's me right now. :)

Ha det fint :)

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´sblogg

de tråkigt i skolan utan dig

2007-10-24 @ 17:02:35
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0