Söndag

Idag är det faktiskt härligt att det är söndag! Det är ju ingen skola imorgon :) utan imorgon när man vaknar behöver man inte skynda sig upp (eller jo lite kanske måste iväg å köpa present, på något vis). Imorgon blir det ju födelsedagsfest med klassen! Wihu
Denna söndag har jag spenderat en stor del på dansskolan. Tog mig faktiskt dit med buss (stolt)! Stapplade runt och släpade benet och det gick faktiskt ganska bra! Hade tänkt att jag inte skulle missa vår lilla "formationsdans" som vi kör på måndagar eftersom vi skulle köra den idag. Men så blev det inte.. men jag fick se gruppdansen istället och så fick jag reda på vilka uppvisningar vi ska vara med på i december! :) Vi ska vara med på minst två föreställningar, men antagligen tre. En med gruppdansen, en med paren och en med "måndagsdansen". Det är vad vi har fått reda på att vi ska vara med på iallafall, kanske dyker upp något mer roligt! :)
Nu är det lov från dansen en hel vecka. Skulle egentligen dansat på höstlovskursen, men vilken tur att jag inte anmälde mig.. för jag hade ju ändå inte kunnat dansa!


När jag kom hem från dansen var mitt rum omgjort, och det är sååå fint nu! Jag blev jätte glad.
Det är så svårt att fånga hur det ser ut på bild med min digitalkamera för att ge rättvisa åt verkligheten, men när jag lyckas så ska jag visa er! då ska ni få se den enorma högen med kläder på fåtöjlen som stod där innan, och hur snyggt det är nu!
För att det ska bli ljusare i mitt lila rum, har vi satt upp tyg på väggen, vitt spetstyg. Det blev väldigt snyggt. Och så har vi vridit på sängen, och tagit bort nattygs"brädan" och satt upp en lång vit vid sängen. Haha man fattar ingenting, men ändå!
Nu ska jag gå ner och fortsätta med kulturhistorian ett tag till innan filmen med Mandy Moore börjar på femman klockan nio! En såndär söndagsfilm som femman har börjat med! Dom brukar faktiskt vara ganska bra! Förra veckan var det ju den filmen om bröstcancer.

Ha det najs! Hugs <3
 


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´sblogg

vi ska vara med på alla föreställningar, jättejobbigt:P

2007-10-28 @ 21:18:54
Postat av: matsi

jag tror jag fattar, låter jättefint ju! :) ha så kul på födelsedagsfesten hunn^

2007-10-29 @ 15:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0