Söndag

Godmorgon!
Jag tycker att helgerna går alldeles för fort numera, det är redan söndag(!) Men som tur är så är jag ledig imorgon, så det känns väldigt skönt! Ska ändå nyttja söndagen som vanligt till en typisk "pluggdag", har matte prov på onsdag. Usch! Och veckan därpå har jag tre, eller två prov.. förhoppningsvis två, för kulturhistorian skulle bli flyttad troligtvis!
Känner mig otroligt lat som inte har tränat den här helgen heller, dumma körtelfeber! Iförsig är det inte mycket jag kan göra åt saken.. bara att gilla läget och försöka orka med och förstå skolarbetet! "bara"
Nu ska jag kila ner med matteböckerna och plåga mig lite, ska försöka ha en positiv inställning till detta underbara ämne! iih.

Have it goodiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0