So you think you can dance..?

Jag vet inte varför, men i takt med att jag har börjat kolla på det här programmet har mitt intresse för dans bara växt och blivit större.. Tisdags- och onsdags kvällar har blivit de kvällar då jag har suttit fastklistrad vid tvn, och inte behövt säga ett ord på en timme innan det var slut.
Såg precis finalen av denhär säsongen, och jag förstår inte hur de kan vara så duktiga.. När jag ser dem dansa tänker jag; Jag vill också bli sådär bra! Jag vill också kunna göra, röra mig och uttrycka mig så som de kan!
Jag vill också bli så bra, jag vill också bli så duktig på att dansa! Kan jag bli det?

Här är några av mina absoluta favorit klipp från SYTYCD!



Heidie & Travis


Lacey & Neil


Neil & Sabra


Lauren & Pasha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0