Sjuk

Japp, that's my first name. Förhoppningsvis inte, men nu är jag sjuk. inte bara körtelfebern, utan någon jäla influensa skit också!
Igår när jag var påväg hem från skolan kändes det som om någon hade lagt ett betongblock på mina axlar. Frös som ett piggsvin och det hemska barnet som skrek hela tiden + mamman och dottern som var så hemska att man inte fattade hur dom kunde hålla på.. gjorde det hela inte direkt bättre! När huvudet dunkar och man helst vill dra något gammalt över sig är det inte det roligaste med jobbiga barn! Och när jag väl var hemma frös jag och hade ont i varenda led i hela kroppen, så då slängde mig ner i soffan under två filtar och satte på "she's the man". Och efter någon timme hade jag feber. Kul va?
Så det blir ingen dans för mig i helgen, dummadumma sjukgrejs!

Nu ska jag kila och vi får se när jag orkar att skriva igen! Krambanan på er!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´sblogg

krya på dig gumman :( ringer dig ikväll

2007-10-19 @ 16:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0