Pluggplugg

Jag pluggade en hel del. Skrev ner allt till svenskan så att jag bara har sammanfattningarna att läsa igenom. Jag har faktiskt till och med läst min engelska bok, och kollat på frågorna till kulturhistorian (och gett upp eftersom jag inte hittade svaren!) Men det var inte speciellt kul att plugga så..
Why whrite when you can paint? (:
Allt fastnar så mycket bättre i mitt minne när det finns bilder till! Och när jag ritar själv! Så därför ritade jag lite :) Även fast jag ritade det jag nog kan bäst av svenskan.. Vi ska nämligen lära oss saker om kände barnboksförfattare, vad kända barnböcker handlar om osv. Och AA Milne som skrivit Nalle Puh är en av dem! Och det var Nalle Puh jag ritade! :)


Kommentarer
Postat av: Annie

Vad fint du ritar :)

2007-10-30 @ 23:33:22
URL: http://annie90.blogg.se
Postat av: Niccie

Åh, tack ^^ :$

2007-10-31 @ 01:20:48
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0