Partytajm & pluggtajm

Det är så kul att logga in på bloggen och upptäcka massa trevliga kommentarer! Blir alltid lika glad, tack!

Festen igår var kul! Vi käkade middag och kladdkaka och sedan bar det av mot heron city där vi skulle bowla. Det spöregnade när vi skulle gå till Heron City, så det var ganska blött eftersom det tog sin lilla tid. Väl framme fick vi vänta 20 minuter på bowlingbanorna innan vi skulle få bowla i en timme!
Kvart över tio hade vi bowlat klart och vi försökte hitta en buss mot skärholmen. Det visade sig att alla visste vart den låg, utom jag och Åsa.. som vanligt. Haha!
På skärholmens tunnelbanestation stod vi och sjöng alla låtar vi har lärt oss på ensemblen i stämmor! Haha, stackars dom som satt och väntade på tunnelbanan! Det lät inte speciellt bra!
Det filmades också, av massa kameror ;) och det skulle komma upp på youtube! Om jag hittar det, så lägger jag in det här! Haha, fast jag kan ju varna er redan nu att vi INTE brukar låta såhär! ;D Det brukar låta mkt bättre. Amazing Grace lät nog bäst.. haha! Här kommer lite bilder från igår!

Enjoy!

159744-124
Lovisa, Emylie & Beccis
giirls
Isabelle, Åsa, Madde, Carro & Banna
159744-122
Nikki, Bea & Molly
159744-120
Åsa, Bella & Isabelle
159744-119
Karl, Gustav, Beccis, Sophia, Nikki
carro & madde
Carro, Madde
159744-117tjejs
tjejor
"Fina" smajl av Åsa, Mig, Bella & Isabelle
Madde & Carro
Carro & Madde
Åsis & bellis
Åsa & Bella


Nu har jag precis käkat frukost och ska sätta mig och plugga till de TRE proven jag har nästa vecka. Onsdag - Kulturhistoria, Torsdag - Politik (tydligen, visste inte det.. men antagligen så har jag det provet då!), Fredag - Svensk prov, barnböcker..
Jej!

Nu ska jag plugga som jag saa! Hör av mig senare! Åh vet ni? Mina h&m kläder kom igår, hoppas att någon orkar hämta ut dom idag (a)  Krambananrulle! <3

Kommentarer
Postat av: Karna

okej , tack så jätte mycket ! jag får hoppas att jag får börja träna så snart som möjligt :( i cheer finns det ju dans också , så det kanske jag får vara med på om ett tag :) men vet du hur länge man känner sig trött & hängig?:/

2007-10-30 @ 14:30:19
URL: http://karnaah.blogg.se
Postat av: S.A.N.D.R.A

Härliga bilder :D

2007-10-30 @ 14:33:11
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Annie

Lycka till med pluggandet...

2007-10-30 @ 16:24:44
URL: http://annie90.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

haha, ursch:P vilka bilder hahaha :D

2007-10-30 @ 18:37:56
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Niccie

((:
tack så mycket.
haha, ja ellerhur ååååsa!

2007-10-31 @ 00:59:29
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0