Onsdag

Tjohej!
Jag tror jag somnar, jag är så trött att jag kan stå på huvudet och sova! Och huvudet värker, för ovanlighetens skull (obsarvera ironin)!
Hade första matteprovet i gymnasiet idag, och det gick åt skogen. Jag fattar inte vad det är för vits med att ge eleverna uppgifter att öva på, som inte ens kommer på provet? Och så skriver man helt onormala och konstiga tal, som man inte fattar ett dyft av, och så får man inte fråga om hjälp? Nej.. dagens hat mot matteprov.. även fast hat är ett väldigt starkt ord..
Så det gick i alla fall uruselt. Känns verkligen Skit, med stort S.
Men nog om tråkig matte!

Dagen började med ett alltid lika härligt danspass, men jag var så trött att när vi skulle köra "öppen scen" glömde jag ju för FAAa.. NTASTISKA jordgubbar av mig hela tiden! Det gick med andra ord, inte så bra.. Efter det var det håltimme och jag och Åsa pallrade oss till sleven för att köpa frukt, eftersom vi fruktmaner, helt oförståerligt hade glömt det idag! Den av dagarna man verkligen behöver extra energi, glömmer man det!
På kulturhistorian precis innan lunch kollade vi på "Det sjunde inseglet" av Ingemar Bergman, JIPPIEJ. Det var roligt.. höhöhöhöhöhöh.. Sedan var det ju det helt ofantligt underbara matte provet och efter det en ganska rolig engelskalektion. Sen hem och dricka latte och försöka utstå den enorma huvudvärken jag tycks ha varenda jäla dag!

Nu sitter jag här med en hårig men väldigt söt katt i mitt knä, vilket gör att jag ser ut som en stor hårboll hela jag! Snart är det mat, jag längtar! är så himlans hungrig.

Nej, nu ska jag kika på hm.com, för jag ska kolla vad jag ska beställa för kläder senare i veckan! Om nio dagar får jag ju pengar, man kan ju inte ha för mycket pengar över liksom! muhah (;
Får se vad jag hittar! Slänger säkert in ett litet inlägg senare. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch, låter som om ni har en dum mattelärare! Fast kanske bättre än vår förra, eller? ;O

2007-10-10 @ 19:56:53
URL: http://heeleena.blogg.se
Postat av: Niccie

Det var lite taskigt tycker jag :( för jag kunde det som vi skulle kunna.. men inte dom konstiga uppgifterna /;
kanske var mitt nervösa black out matte prov syndrom.. hah, usch. nä

2007-10-10 @ 20:29:58
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0