Onsdag

Hade svårt att få upp ögonlocken imorse, och jag tror inte att jag fortfarande riktigt öppnat dom!
På dansen halvsov jag och snubblade igenom dansstegen, trött som en bäver och ont som en igelkott! På håltimmen gick J, L och jag och köpte äpple och mineralvatten. Gott och välbehövt! Sedan hade vi kulturhistoria och fick reda på att våra tisdagar numera inte alls är lika underbara som förut.. Utan vi har en lektion vid halv nio till halv tio, och sedan väntar en tre timmars nedrans håltimme! Åh :( Om man inte har sång dvs.. så vi får väl se hur det blir, för dom verkar ha flyttat om lite. förstår inte riktigt! Iallafall... Sedan hade några introduktions samtal med vår mentor och lunch.
Mattelektionen flöt på oförväntat snabbt och efter det var det dags för engelskan.. mådde så dåligt då så jag var tvungen att gå hem.
Så nu sitter jag här! Har spelat in lite när jag sjunger för att försöka bestämma vilken låt jag ska välja, haha.. det är jätte svårt ;)

Men, vilket väldigt roligt inlägg, inte :) men ändå.  kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0